GRBNapenergia

+36 30 254 2522 | H-P 9-17:00

iroda@grbnapenergia.hu

Irodai Adminisztratív Ügyintéző – Budapest

Successful businesswoman using laptop at workplace

Feladatok:

- Ügyfélfogadás és kapcsolattartás partnerekkel
- Adminisztratív feladatok ellátása, irodai dokumentumok kezelése
- Telefonhívások kezelése, tárgyalások szervezése
- Adatok rögzítése és nyilvántartások vezetése
- Szervezeti támogatás nyújtása

Elvárások:

- Legalább középszintű végzettség
- Legalább középszintű német nyelvtudás
- Precizitás, pontosság és jó szervezőképesség
- Kiváló kommunikációs készség és rugalmasság
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat

Ajánlott jelentkezők:

Amit kínálunk:

- Versenyképes kezdő bruttó havi bér: 700.000 HUF
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus csapatban
- Céges mobiltelefon a munkavégzéshez
- Fejlődési lehetőség
- Fiatalos irodai környezet Budapesten

Hogyan tud jelentkezni?

Ha szeretnél csatlakozni dinamikus és motivált csapatunkhoz, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet az alábbi e-mail címre:
Kérjük, a tárgy mezőbe írd be: 
„Irodai Adminisztratív Ügyintéző – Budapest Munka – Jelentkezés”.
Kérjük, tüntesd fel a tapasztalataidat és képzettségedet is.

Jelentkezési határidő: 

2024.02.15

Csak a kiválasztott jelöltekkel veszünk fel telefonon vagy e-mailen keresztül kapcsolatot. Köszönjük az érdeklődést a GRB Napenergia Kft. felé, és várjuk jelentkezésedet!